13. 9. 2019

Staršem sporočamo, da smo ob 14.30 štartali izpred premogovnika Velenje in je predviden prihod na Streliško ulico ob 16.00.

12. 9. 2019

Predzadnji dan. Preživeli smo ga v istih skupinah. Nekateri smo po gozdu iskali pot drugi so lovili rečne živali in tretji so opazovali liste. Za kosilo smo imeli polento in golaž. V prostem času smo vadili predstave. Po popoldanskih aktivnostih smo imeli malico, ki jo je prinesla Sara*. Ker ima rojstni dan smo ji zapeli. Sedaj vsi komaj čakamo na predstave, ki jih sestavljamo že cel teden. Danes smo se vsi zelo zabavali. Ta dan bi sigurno še ponovili.

Soba A08

Danes smo po jutranjem sprehodu pojedli zajtrk in v skupinah, ki so se zamenjale, spoznavali nove discipline. Prva skupina je imela orientacijo, kjer so spoznavali smeri neba ter se preskusili v orientaciji, popoldne pa v plezanju, kjer so poskušali priplezati do vrha plezalne stene. Druga skupina je iskala živali, ki živijo v potoki, v drugi polovici dneva pa so imeli lokostrelstvo. Zadnja, tretja skupina pa je iskala liste, popoldne pa je delala ogenj, ter pekla jabolka. Sara je imela danes rojstni dan in nas kar malo razvajala*. Malo nas je strah nastopa, na plesni večer pa komaj čakamo.

Soba A04

*Za pogostitev se iskreno zahvaljujemo Sarini babici in dedku ter sestri njene babice, ki so nas popoldne zelo prijetno presenetili.

11. 9. 2019

Danes zjutraj smo bili v istih skupina kot včeraj. Razlika je bila le ta, da smo se zamenjali na dejavnostih. Po tem smo imeli kosilu. Po kosilu smo se spet zamenjali. Imeli smo lokostrelstvo, ogenj in plezanje. Zelo smo se zabavali. Sledil je prosti čas v katerem smo skoraj vsi vadili predstave za jutri. Čas je za večerjo in vsi komaj čakamo. Danes je bil super dan. Sigurno najboljši v tem tednu.

Soba A08

10. 9. 2019

Ko smo se zbudili, smo se hitro odpravili na jutranji tek. Po zajtrku smo se razdelili v 3 skupine. Prva skupina se je v prvi polovici dneva odpravila v gozd, kjer je raziskovala kamnine in podvodne živali. Po kosilu je imela lokostrelstvo, kjer je bilo neverjetno dobro. Učenci druge skupine so v gozdu spoznavali liste dreves in jih poimenovali. V drugem delu so se igrali hojo zaupanj, kjer te je en od para vodil, medtem ko je imel drugi zavezane oči. Tisti iz zadnje skupine smo imeli orientacijo in naučili smo se uporabljati kompas. Po zelo dobri malici smo sledili opisu na listih in se v skupinah odpravili na pot. Popoldne smo imeli plezanje, ki je bilo zelo zabavno. Večina nas je priplezala do vrha, tisti ki pa niso več plezali so lahko uporabljali cirkuške rekvizite. Za večerjo imamo palačinke, in komaj čakamo nanje. Dan je bil zelo zanimiv in prijeten in z veseljem bi ga ponovili.

Soba A04

9. 9. 2019

Prišli smo v CŠOD in se razpakirali. Po kosilu smo šli na sprehod v vas Gorenje. Najprej smo si ogledali okolico (razgled). Potem smo šli do cerkve Sv. Konigunde. Ima marmornate podboje vrat in streho iz skrilavcev. Ogledali smo si tračno žago in biomaso ob toplarni. Odpravili smo se do pohorske hiše iz leta 1835. Narejena je iz lesenih brun in pokrita s skodlami. Ima majhna okna, da ne izgublja toplote in ker je bilo steklo drago. Šli smo nazaj v dom in imeli prosti čas.

Soba A03

(Visited 858 times, 1 visits today)